niedziela, 31 marca 2013

Wielkanoc

Chciałabym życzyć Wam radosnych świąt Wielkiej Nocy. Pewnie wszyscy już jesteście po śniadaniu, co i tak nie zmienia faktu, że powiem (napiszę xd) WESOŁEGO JAJKA!
Znajdźcie w koszyku także dużo słodyczy, pieniędzy, czy czego tam jeszcze chcecie.
Jutro postarajcie się nie utonąć. Oblejcie wszystkich, którym się należy.
Życzę Wam także dużo szczęścia, które potrzebne jest każdemu. Dużo miłości, uśmiechu na twarzy i spełnienia nawet najskrytszych marzeń. Mam nadzieję, że wytrzymamy ze sobą do końca tego opowiadania, a może i nawet dłużej.
Dziękuję także za wszystkie komentarze, które do tej pory od Was otrzymałam, bo to niesamowita motywacja. Jesteście najlepszymi czytelnikami o jakich mogłabym zapytać. Jeszcze raz dziękuję.


P.S. Następny rozdział powinien pojawić się między wtorkiem a czwartkiem. Do napisania! Xxx

2 komentarze:

  1. Dziękujemy i nawzajem kochana :)! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy :) Wiem że trochę późno, ale ja też życzę ci wszystkiego dobrego, zdrowia, szczęścia i weny ;)
    A blog jest świetny. Przeczytałam rozdziały i czekam na kolejny. A gdy tylko wejdę na komputer to zaobserwuję, bo komórka nie daje mi takich możliwości :p
    Zapraszam do mnie ;)
    http://i-love-you-vampire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń