poniedziałek, 21 stycznia 2013

Komentarze

Kochani, właśnie sprawdziłam komentarze pod siedemnastym rozdziałem. Nie dodam nowego, bo anonim skomentował to bodajże 6 razy. Od dzisiaj zostaną też zablokowane komentarze od niezalogowanych użytkowników, ponieważ to nie jest dla mnie w żadnym stopniu motywacja. Proszę osobę, która w ten sposób 'wyraża' swoją opinię o zalogowanie się do bloggera. Wam zależy na nowych rozdziałach, a mi na opinii - proste. Jeśli chcecie, żebym szybciej dodawała rozdziały, róbcie to na przykład poprzez polecenie bloga znajomym. Nie chcę, żebyście teraz pomyśleli, że jestem zła, czy coś. To już druga taka sytuacja, dlatego od dziś blokuję komentarze.
Tyle ode mnie. Zapraszam na nowy rozdział koło czwartku :)

9 komentarzy:

  1. W pełni cę rozumiem, ale może po prostu nie wszyscy mają konta tutaj i nie chcą zakładać, a jednocześnie chcą wyrazić swoją opinie na temat twojej twórczości:) ja np czytam regularnie a komentuję głównie jako anonim bo po prostu mam "lenia" i nie chce mi sięlogować na google:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja naprawdę wszystko rozumiem kochanie, tylko że te sześć komentarzy zostały dodane minuta po minucie. Nie uwierzę, że to zbieg okoliczności. Jednakże dziękuję, że nie masz mi nic za złe :)

      Usuń
  2. masz racje ;) ja też wątpie, że to przypadek. Niestety, będę musiała czekać ;( ale i tak KOCHAM tego bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy okazji musisz wiedzieć, że ja poleciłam twojego bloga na zapytaj.onet.pl ;) Nie musisz dziękować ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. awwwwwwww! Dziękuję bardzo! Słodka jesteś! Za dużo wykrzykników, przepraszam. Sama pewnie wiesz, że bardzo dużo to dla mnie znaczy xxx

      Usuń
    2. Wiem dlatego to zrobiłam ;) lubie uszczęśliwiać ludzi ;D Love xx

      Usuń
  4. Ja zawsze komentuję z mojego konta :) I już nie raz polecałam twój blog na tt :3 x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ja nie wskazuję nikogo palcami. Poza tym gdybym wiedziała, kto to zrobił, to zwróciłabym się bezpośrednio do tej osoby.
      Mimo wszystko, dziękuję za wszystko, co robisz. Jesteś kochana :) xxx

      Usuń